Livet er kort, derfor: bryt regler, tilgi raskt, kyss sakte, elsk sterkt, le ukontrollert, og aldri angre på noe som fikk deg til å smile. Livet er kanskje ikke den festen vi håpet på, men, mens vi er her, kan vi like godt danse.... ;o)

onsdag 16. mars 2011

Strikket tunika.


Wee første gang jeg har strikket mønster og jeg fikk det til :)
Har nå strikket 3 stk så det er vel på tide å prøve seg på noe annet. Strikket først en til Annika i brunt,kvitt og rødt.

Så en til Lenevennen min den er i brunt, kvitt og rosa.


Den siste jeg strikket er denne:

Her måtte jeg kappe hode og ben for Elinen min var ikke fornøyd med hvordan hun såg ut;) Hun som alltid er så søt. uansett slik ser den ut på.


Denne fikk min gode venninne Elin, den er strikket i eskimo garnet på pinne nr 8, derfor blir den litt større i str enn de andre som er strikket på pinne 7 med viking balder garn:)

1 kommentar:

  1. å bare så d e sagt!! så e Lenevennen VELDIG fornøyd med tunikaen sin!! Takke takk VigdisenMin :D

    SvarSlett