Livet er kort, derfor: bryt regler, tilgi raskt, kyss sakte, elsk sterkt, le ukontrollert, og aldri angre på noe som fikk deg til å smile. Livet er kanskje ikke den festen vi håpet på, men, mens vi er her, kan vi like godt danse.... ;o)

lørdag 26. mars 2011

En annerledes lørdag.


Hmm..i dag har vi barnefri og er helt alene.hm det er ganske uvanlig. jeg ymtet frampå at da burde vi jo finne på no sprell men...gu kor bedaglige vi er. Jeg lager heller litt go mat og tenner noen lys. Så ender det nok med noen snork i fra han på sofaen mens jeg knotrer med bestemors grytelappene mine:)Men det er da koselig det også, jeg koser meg ihvertfall.Iom jeg har sterkt nedsatt finmotorikk (kjennes ihvertfall slik ut) så er det ganske plundrian å få det til med nål nr 2.5.
Tok et blinkskudd av Kiwi i dag, søte pusen min koser seg i saccosekken også kommer jeg og plager henne med "blitzen" slikt må man jo bare gjespe av :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar