Livet er kort, derfor: bryt regler, tilgi raskt, kyss sakte, elsk sterkt, le ukontrollert, og aldri angre på noe som fikk deg til å smile. Livet er kanskje ikke den festen vi håpet på, men, mens vi er her, kan vi like godt danse.... ;o)

tirsdag 29. mars 2011

fantastisk fargerik og motiverende blogg


Var nettopp inne på en utrolig flott blogg, fikk lyst til å hive meg over håndarbeidet i stedet for å legge meg, men siden kl er over ett om natten så er nok ikke det lurt hi hi...... I bloggen til Attic 24 (ligger i blogglisten min) viser hun hvordan hekle og montere heksagon, ååå det tror jeg blir ett prosjekt etter bestemor rutene. Det var så mange flotte farger, kjente vårstemningen selv om vi har en meter snø. En blogg til å bli glad av :)

5 kommentarer:

  1. Takk for hygggelig besøk i bloggen min. :)

    Du har nå en koselig blogg selv ! Kjekt å hekle bestemorruter, da får restegarnet bein å gå på.
    Fint sjal du har heklet !

    Kommer nok innom igjen av og til. Ha en fin dag videre.

    SvarSlett
  2. Hei..hei..
    Måtte jo inn å hilse på søstra til Kaia :o))
    Jeg er så heldig som har blitt kjent med Kaia...en herlig søster du har :o))
    Så flink du er til å hekle og nydelige farger du bruker!
    Lykke til med bloggingen.
    Hilsen og klem fra Anne

    SvarSlett
  3. Heisann! Titter innom etter sterke anbefalinger fra Kaia, hi-hi :D Flott blogg du har! Imponert over hekleriene dine, det er sånt som jeg håper jeg kan lære meg en vakker dag!

    Lykke til videre med bloggingen :D

    Eli Kristin

    SvarSlett
  4. Kommer fra bloggen til Kaia:-) Så flink du er til å hekle!! Utrolig lekkert englemaskesjal!!

    Lykke til med bloggingen!
    Hilsen Laila.

    SvarSlett
  5. Hei vennen!!

    Hærlighet så mye fint du lage! Tror eg må leita fram hekletøyet eg begynnte på i sommar hihi ;)
    Eg e jo så heldig å ha fått et sjal av deg og d e blitt flittig brukt nå i vinter,kjempe deilig :)
    Masse glad i deg!
    stor klem fra lille søss :)

    SvarSlett