Livet er kort, derfor: bryt regler, tilgi raskt, kyss sakte, elsk sterkt, le ukontrollert, og aldri angre på noe som fikk deg til å smile. Livet er kanskje ikke den festen vi håpet på, men, mens vi er her, kan vi like godt danse.... ;o)

fredag 25. mars 2011

Skolens dag:)

Onsdag var vi på skolens dag, lille snuppelure vant ett glass med biler:) Gjett om hun ble glad skulle nesten tro det var 7 rette i lotto. Men så godt det er å kunne glede seg over ting. I glasset var det 149 biler og snuppelure gjettet på 150.

5 kommentarer:

  1. Kunne eg fått låne henne noen dager? Trenger noen som minner meg på de små gleder i livet :D

    L

    SvarSlett
  2. Ikke sant, det er godt og ha noen som minner oss om de:) Nå vet jeg ikke helt hvem du er så da er eg nok litt forsiktig med å låne henne ut;)

    SvarSlett
  3. Nei men tante da.... Vett du ikke kin anonym L er? Nå er eg rystet :p

    Stor klem
    L

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Å selvfølgelig e det min yndlings niese:) Kan skjønne du kan få låne henne litt.
    Klemsis

    SvarSlett