Livet er kort, derfor: bryt regler, tilgi raskt, kyss sakte, elsk sterkt, le ukontrollert, og aldri angre på noe som fikk deg til å smile. Livet er kanskje ikke den festen vi håpet på, men, mens vi er her, kan vi like godt danse.... ;o)

mandag 21. mars 2011

Påskehøne..

denne ligna visst mer ei høne enn en kylling. Allikevel må jeg si meg mer fornøyd med denne enn den første....Obs bomma visst litt på fargen da jeg kjøpte mer grønt garn, men fant ut at det gjorde ingen ting. Ble litt mindre åpning til snop bak så det er noe som må rettes på, må nok minst det 10 lm bredt skal en få litt større godteri oppi.

1 kommentar:

  1. Såå skjønne de var da!!!!!!!!!!!!!1
    Flink du er...
    Du er ikke alene om å være sent oppe. Nå skaql jeg legge meg...
    Natta
    Klem fra storesøs

    SvarSlett