Livet er kort, derfor: bryt regler, tilgi raskt, kyss sakte, elsk sterkt, le ukontrollert, og aldri angre på noe som fikk deg til å smile. Livet er kanskje ikke den festen vi håpet på, men, mens vi er her, kan vi like godt danse.... ;o)

torsdag 24. mars 2011

Flere påskekyllinger



Har heklet flere påskekyllinger, en kvikklunsj kylling også. Personlig synes jeg den med grønn hanekam ble søtest:) Prøvde meg på å hekle ett påskeegg.... ikke helt fornøyd med formen på det men når det ble fylt opp med twist så ble det litt "påskeggaktig" allikevel:)



Denne ser litt sjenert ut;)Lille snuppelure er ikke fornøyd med at "prototypen" ikke får være med på bildene stakkar....men jeg har faktisk stjelt øynene av den:( Tror jeg skal rekke han opp og gi den en "total makeover"...sukk tenk om noen kunne rekket meg opp og gitt meg en makeover...med MYE mindre masker he he he he....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar