Livet er kort, derfor: bryt regler, tilgi raskt, kyss sakte, elsk sterkt, le ukontrollert, og aldri angre på noe som fikk deg til å smile. Livet er kanskje ikke den festen vi håpet på, men, mens vi er her, kan vi like godt danse.... ;o)

torsdag 17. mars 2011

Lille Leoen min.

Jeg er en stolt "bestemor" til verdens søteste og mest rampete lille hund. Han er 75% pomerainien og 25% tibetansk spaniel. Han tilhører min eldste datter Malin men bodde hos meg de 2 første mnd. Så var han hos henne en mnd før han var en mnd hos meg igjen.....lille Leo kasteball? Neida, han trives garantert best hjemme hos meg;) tjihii...Nå er han nettopp reist og eg savne han kjempemye......Her er noen bilder av skjønnasen.
Kiwi og Leo er 2 gode venner <3


2 kommentarer:

  1. Bare litt mindre enn Kaisa :p Men like søt da :)

    L

    SvarSlett
  2. Ja, an e faktisk ikke større enn hodet til Kaisa hi hi hi...men an e fantastisk herlig.
    Kan ikke ha noe som minner om Kaisa, det gjør fryktelig vondt enda :(

    SvarSlett