Livet er kort, derfor: bryt regler, tilgi raskt, kyss sakte, elsk sterkt, le ukontrollert, og aldri angre på noe som fikk deg til å smile. Livet er kanskje ikke den festen vi håpet på, men, mens vi er her, kan vi like godt danse.... ;o)

mandag 28. mars 2011

PhotoScape

Nå har eg oppdaget noe stort!! Kanskje ikke nytt for erfarne bloggere men... Har jo sittet og lastet opp bilder til bloggen og det har tatt så laaang tid...gjesp. Men om en redigerer bildene i photoscape først så blir de lastet opp på null komma niks...

Bilder fra noen turer, å hvor jeg lengter etter sommer og sol.........

2 kommentarer:

  1. Så masse flott du har laga Vigdis! Har ikkje visst om at du hadde blogg, legge deg til på mi side eg om eg får lov ;) Her kjem eg gjerne igjen! Superflink e du :)

    SvarSlett
  2. sehr schöne Naturaufnahmen....
    schade, du hast keinen Translator, dann könnte ich deinen Blog besser übersetzen....
    LG: Karin

    SvarSlett