Livet er kort, derfor: bryt regler, tilgi raskt, kyss sakte, elsk sterkt, le ukontrollert, og aldri angre på noe som fikk deg til å smile. Livet er kanskje ikke den festen vi håpet på, men, mens vi er her, kan vi like godt danse.... ;o)

onsdag 16. mars 2011

NYBEGYNNER...

på blogging, lenge siden jeg blogga og nå har jeg sittet en hel kveld. Er så mye jeg vil gjøre. Ser på andre blogger og ser mange ting jeg har lyst på, men får det ikke til :( Tror jeg må lese litt om hvordan man blogger. Men nå, må eg gå og legge meg, Annika skal på skole og jeg til fysioterapaut. Få myknet opp nakke og skuldre, det er godt:) Natta alle sammen, kommer nok til å drømme om blogging....

1 kommentar:

  1. Hei du..
    Så hyggelig kjære søs....
    Nydelig bilde du har på header'en din...
    Og ellers var den kjempefin også, får nesten lyst å tørke dråpene av skjermen....
    Må legge meg nå, har vært litt tøff med kneet i dag, så det er dobbelt så stort og trenger hvile...
    Snakkes i morgen da...
    Glad i deg ♥♥♥♥♥

    Klem fra Kaia

    SvarSlett