Livet er kort, derfor: bryt regler, tilgi raskt, kyss sakte, elsk sterkt, le ukontrollert, og aldri angre på noe som fikk deg til å smile. Livet er kanskje ikke den festen vi håpet på, men, mens vi er her, kan vi like godt danse.... ;o)

fredag 13. november 2009

Sove nå!!!

Nei må legge meg, men det er ikke lett å få sove for tiden. Venstre side dovner helt, kjenner bare ilinger:( Uansett nå må jeg legge meg. Har sett ferdig 5 sesong av Greys anatomy, det var en blanding av sorg og glede, så jeg satt å lo og gråt om hverandre. Kl er nå blitt kvart på 3 om natten......(Kl på bloggen er feil får ikke til å rette den) Men det har etterhvert blitt vanlig leggetid for meg. Uff det er en ond sirkel som er vond å komme ut av. Neste gang jeg blogger skal jeg prøve å skrive ett helt innlegg uten å klage... det lover jeg. Natta sove godt:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar