Livet er kort, derfor: bryt regler, tilgi raskt, kyss sakte, elsk sterkt, le ukontrollert, og aldri angre på noe som fikk deg til å smile. Livet er kanskje ikke den festen vi håpet på, men, mens vi er her, kan vi like godt danse.... ;o)

onsdag 25. november 2009

Så var jeg igang med tysabri behandling og jeg krysser fingrer og tær for at dette er tingen for meg:)Det gikk i hvertfall fint og uten bivirkninger til nå;) På lørdag var vi på putti Plutti Pott i Stavanger, det ble vel den billigste byturen jeg har vært på;) Mor var ikke i for til å shoppe noe særlig, så barna fikk gå på dropsen og kjøpe seg godteri og det var det.....Ja ikke helt da, Annika fikk vann over hele seg, så hun måtte få nye klær. Kunne jo ikke gå å bli syk. Men her hadde ikke mor krefter til å diskutere så hun fikk kjøpe akkurat det hun ville. Det ble en søt rosa pusegenser og en kjempefin boblevest. Og så måtte hun ha bukse. Lille snuppå bestemte seg for ei rosa rutete pysjbukse ha ha ha ha.....Så Annika var på teater i pysjen;)
Det e jo på mote det mamma,både Erlend (storebror) og Emilie(søskenbarn) går i pysjbukser
Og det er jo så sant så sant.
Er godt i gang med julegavene heldigvis, snart ferdig faktisk......
frykteleg tidleg
til å være meg:DDD
Nå blåser det fryktelig ute, snakket med min kjære i nordsjøen og der var det full storm:( Håper det blir fint til helgen, da skal vi på julegateåpning:)
Og sist men ikke minst Malin (min kjære gode snille datter )klarte teoriprøven i går, hun hadde kun 2 feil:D Så nå går hun å venter på oppkjøringsdato.......
Ha en riktig god natt folkens.

3 kommentarer:

  1. hei :) så flott at du har fått startet på tysabri :) håper du ikke får noen bivirkninger :) skal ta min andre dose i neste uke jeg :) håper det går like bra som første gang:) klem maren

    SvarSlett
  2. Ja, det gikk kjempefint, litt kvalm etterpå men det tror jeg var fordi jeg var sulten. Deilig å slippe sprøytene:)
    Det går sikkert like bra som første gang, tror du ikke det? På sykehuset jeg er har dem 18 tysabri pasienter og det var kun ei som hadde hatt litt ubehag, og det kom mens hun satt med dryppet., men det var kun kvalme og litt svimmelhet. Sliter litt med utmattelsen enda men det må vel få tid til å virke;) Tror dette skal gå bra!! Klem

    SvarSlett
  3. D er jo bra :) Tror nok det skal gå bra neste gang ja, skal dra alene da, men det går nok fint :) Vet ikke hvor mange det er som får tysabri på mitt jeg..men tror det er en del. Det tar nok litt tid før den virker skikkelig, så vi får slite med trøtthet og utmattelse litt til ;)

    SvarSlett