Livet er kort, derfor: bryt regler, tilgi raskt, kyss sakte, elsk sterkt, le ukontrollert, og aldri angre på noe som fikk deg til å smile. Livet er kanskje ikke den festen vi håpet på, men, mens vi er her, kan vi like godt danse.... ;o)

fredag 20. november 2009

Julestemning.


Skal si julestemningen kom tidlig i år, jeg synger på julesanger og planlegger alt jeg har lyst til å gjøre, så nå må bare helsa bli bedre så blir det ei tidlig jul:) Å elsker julen. I dag har jeg kjøpt masse på netthandelen. Så det blir nok noen julegaver ut av det:)
Nå må eg snart legge meg, skal opp 05,30 i morgen, vi tar båten til Stavanger kl 6,55
Det er jo omtrent den tiden jeg pleier å sovne he he he....Har en liten jobb med å snu døgnet ja. Ha en strålende førjuls helg alle sammen.

1 kommentar:

  1. Jaså, du låner bilder uten å spør..... ;o)
    Neida. Det går helt flott, fin reklame for meg....
    Ta det med ro i morgen da, ikke slit deg ut, for da får du så vonde dager etterpå. Ta det helt med ro, og fortell "bølla" vår at du ikke er like rask som før, og KOS DERE UTROLIG MASSE, DET er jo det viktigeste.
    Hilse Bølla, og gi ho en kjempegod klem fra Tante.
    Natti Natt

    SvarSlett