Livet er kort, derfor: bryt regler, tilgi raskt, kyss sakte, elsk sterkt, le ukontrollert, og aldri angre på noe som fikk deg til å smile. Livet er kanskje ikke den festen vi håpet på, men, mens vi er her, kan vi like godt danse.... ;o)

lørdag 14. november 2009

Det er LØRDAG




Her kommer det klagefrie innlegget jeg lovet;) I dag fikk jeg time til min første injeksjon tysabri. Skal si det gikk fort, 24/11 skal jeg være der. Så fikk jeg boken "Møt din skytsengel" av prinsesse Martha Loise og Elisabeth Samnøy i posten. Nydelig bok!!!Også har jeg funnet nye bakgrunner til bloggen JIPPI!! Og funnet ut av photoshop. Så i dag blir det "happy data day" + lesing i min nye bok.
Ha en strålende dag:D

1 kommentar:

  1. ska si d gjekk fort ja,er ikke lenge t d :)
    kjempefin bloggen din e :) kosa deg med bokå <3
    stor klem fra lillesøs <3

    SvarSlett