Livet er kort, derfor: bryt regler, tilgi raskt, kyss sakte, elsk sterkt, le ukontrollert, og aldri angre på noe som fikk deg til å smile. Livet er kanskje ikke den festen vi håpet på, men, mens vi er her, kan vi like godt danse.... ;o)

mandag 9. november 2009

Tanker til bekymring.

For en dag, kunne jeg fått tilbrakt hele dagen med dyna over hode så hadde jeg gjort det. Er totalt utslitt og det av ingenting. Eller ingenting, en kan jo bli utslitt av tankene også, og de har jeg mange av for tiden. Det største er tanken på at jeg må over på Tysabri, betaferonen har ikke hjulpet meg og MS`en er meget aktiv. Hadde flere nye lesjoner i hodet:( Er livredd Tysabrien, den har hjulpet mange, men den har den skumle bivirkningen: Progressiv multifokal leukoencefalopati (PML)
En sjelden hjerneinfeksjon som kalles PML (progressiv multifokal leukoencefalopati) har forekommet hos pasienter som har blitt behandlet med Tysabri. Infeksjonen er alvorlig og fører vanligvis til varig uførhet eller død.
Men hva er alternativet? Kroppsfunksjoner som etterhvert blir svakere og svakere? Vet at en MÅ tenke positivt men det er ikke alltid like lett......Så er det svineinfluensaen. Alle rundt meg mener jeg må vaksinere meg i.o.m jeg er i risikogruppen. Men der setter jeg foten ned, skal jeg ta en vaksine som ikke er utprøvd? Som har dobbelt så mye kvikksølv i seg som vanlige vaksiner og som produsenten fraskriver seg alt ansvar for? Nei takk. Satse heller på å overleve en evt influensa;)Dette ble vel mye klaging, men det kommer jeg nok til å bruke denne siden litt til. Så slipper jeg å velte alt over familien;)
Nå kom Annika inn dørene med middag fra Lenevennen, hun er så snill. Lenevennen er Lene Christin, mammaen til Oliver.

1 kommentar:

  1. det er bare du som bestemmer ka du vil gjør, og ingen andre.. du må kjenna på kroppen sjøl ka du vil å følge d!!

    klem LC

    SvarSlett