Livet er kort, derfor: bryt regler, tilgi raskt, kyss sakte, elsk sterkt, le ukontrollert, og aldri angre på noe som fikk deg til å smile. Livet er kanskje ikke den festen vi håpet på, men, mens vi er her, kan vi like godt danse.... ;o)

torsdag 12. november 2009

Er så LEI

Er så lei av å ikke klare å fungere. I dag har jeg ligget hele dagen, vondt i hodet, svimmel, fryser og tett i nesa....ok, tenker bare at hadde det vært svineinfluensaen så hadde jeg vært sykere. Sover dårlig, venstre siden skjelver og dovner helt bort:(
Men ett lyspunkt er da at jeg har bestemt meg for å ta i mot tysabrien:) Har vel egentlig ikke trodd at ms en min var så alvorlig som den faktisk er. I følge flere på ms portalen er jeg heldig som får tilbudet og det er mange som har fått ett nytt og bedre liv. Så da får vi krysse fingrene og tenke posetive tanker så skal det nok gå bra:)Kan nesten ikke vente med å begynne faktisk:)

3 kommentarer:

  1. Hei :) Fin blogg :) Det er bra du har bestemt deg for å begynne me tysabri:) Det er 2 av 30 000 som har fått PML, så ikke bekymre deg så mye for det :) Det er en veldig sjelden reaksjon. Jeg har gått på betaferon å avonex, å de ble jeg dårlig av..for 2 uker siden begynte jeg på tysabri, å det gikk som en drøm :) Ingen bivirkninger i det hele tatt :) Å jeg synes at det er veldig godt å slippe å tenke på å måtte ta sprøyter så ofte. Med tysabri er det jo bare en gang i mnd :) Gleder meg til å lese om hvordan det gå med deg videre :) Når er det du skal starte med den? *KLEM* fra maren (m88 på portalen)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det Maren. Har ikke fått innkallelsen enda. Var hos nevrologen 3 nov, da skulle han sette opp time med ms- sykepleier og tid for tysabri inj.Er veldig spent, og ja det skal bli sååå godt å slippe betaferon sprøytene annenhver dag. Det er en kjøretur på 2 timer til sykehuset da, men det går fint:) Regner med jeg må ha følge viss jeg blir litt dårlig.Ble du ikke dårlig etter 1 inj engang?
    Klem Vigdis

    SvarSlett
  3. Da blir det sikkert snart da :) Det var iallefall en lettelse for meg å slippeå tenkepå sprøyter hele tiden. Blir litt mer fri på en måte. Da vil jeg si det er bedre med en 2 timers kjøretur :) Jeg ble ikke dårlig i det hele tatt av Tysabrien. Kjørte hjem etterpå. Men det kan nok være lurt å ha me noen den første gangen så du er sikker :) Det hadde jeg også! Litt godt å ha noen der å første gang :) Klem

    SvarSlett