Livet er kort, derfor: bryt regler, tilgi raskt, kyss sakte, elsk sterkt, le ukontrollert, og aldri angre på noe som fikk deg til å smile. Livet er kanskje ikke den festen vi håpet på, men, mens vi er her, kan vi like godt danse.... ;o)

tirsdag 10. november 2009

Lenevennen drar meg opp og ut av senga;)

Etter å ha sendt Annika på skolen og mast på de to eldste at de må stå opp går jeg og legger meg igjen. Deilig å dra dyna over hodet. Beina brenner og venstre armen rister av utmattelse, enda jeg ikke har brukt den til noe...Sovner som en sten helt til Lene står i døra. Skal me ha kaffi nå eller etter jeg har hentet pc en? Hæ??? Nå forstår jeg ingenting,hente pc en? Hva skal hun med pc en hos meg?? Ååå ja, det går opp ett lys for meg. Pcen hennes er kommet, den nye laptoppen:)Me tar kaffi nå sier jeg, og Lene Christin (nå blir hun glad for at jeg skrev begge navna)koker kaffi mens jeg står opp. Det blir kaffi og røyk helt til hun bestemmer at jeg må i dusjen og hun skal hente pc en... Det var godt med en dusj, hadde det ikke vært for Lene så hadde eg nok ligget i senga enda;)

2 kommentarer:

  1. godt med gode naboar/venner <3 kos lillesøs

    SvarSlett
  2. Det er godt med gode naboer, og at de viser a de bryr seg.

    Klem mamma

    SvarSlett