Livet er kort, derfor: bryt regler, tilgi raskt, kyss sakte, elsk sterkt, le ukontrollert, og aldri angre på noe som fikk deg til å smile. Livet er kanskje ikke den festen vi håpet på, men, mens vi er her, kan vi like godt danse.... ;o)

torsdag 17. mars 2011

Småjenta spurde

kva er det du held på med?

...
strevar med eit dikt

sa eg

eg vil gje deg ein stor klem

når du er ferdig

sa ho

så slo ho armane kring halsen min

og klemde alt ho makta


eg er ikkje ferdig enno

sa eg


eg veit det

sa ho

eg ville berre du skulle vite korleis det kjennest når du får han


(Arne Leseth)

2 kommentarer:

  1. Takk for besøk inne hos meg. Dette diktet likte jeg :)

    SvarSlett
  2. Ja ikke sant det er fint, blir varm inne i meg når eg leser det:) En fin blogg du har, kommer nok til å titte innom flere ganger. Skal legge igjen en hilsen så du vet jeg har vært der:) Ha ei riktig god helg:)

    SvarSlett